Sugar plums med holografiskt topplack

Jag beklagade mig ju över ytan och bristen på holografi i Sugar plums när jag testade det sist. I kväll är det julbordsdag så jag bestämde mig för att ge Sugar plums en chans till, denna gång toppad med de två holografiska topplacken som jag äger; Wireless holographic top coat och Fairy Dust båda från China Glaze.  Jag måste säga att det gav den effekt som jag var ute efter.

Suger plums+676-2

Jag använde två lager med Sugar plums och toppade med ett lager med Wireless på pek- och ringfinger och med ett lager Fairy dust på lång- och lillfinger. De båda topplacken är väldigt lika men Fairy dust har större och glesare ”glitter” än var Wireless har. Nåda lacken ger en nästintill slät yta även med bara ett lager. Jag har än så länge inte bestämt vilket jag gillar bäst, vad tycker du?

4 thoughts on “Sugar plums med holografiskt topplack

Kommentera

