Grape Juice – China Glaze

Vilken härlig lila färg! Utan att ha swatchat känns den som en Coconut kiss fast med glittrigt skimmer. Grape juice var lite lurig att måla med, färgen ville gärna försvinna om man drog två gånger med penseln. Jag la tre lager, det sista mest för att rätta till kanterna. På bilderna är det fönsterljus till vänster och lampsken (the default way 🙂 ) till höger

4 reaktioner på ”Grape Juice – China Glaze

  1. Jag sitter just och funderar på vilket lack jag ska ta nu när jag lackar om. Detta ligger på väntelistan. Otroligt läcker färg. Tror nog att det blir det här idag.

    Gilla

  2. Sminkjant: Jag tycker det är än finare i verkligenheten. Jag ska lacka om imorgon igen. Antingen Bermuda breakaway eller Blue paradise. Blått är det som gäller för på fredag ska jag vara en helhjärtad helblå supporter

    Gilla

Lämna en kommentar