Trio i alkohol med Sleek Curaçao

Jag är förtjust i min nya Sleekpalett Curaçao. Härliga färger och bra pigmenterad. Enda nackdelen jag kan komma på just nu är att skuggnamnen står på ett löst plastblad som ligger i paletten, inte så praktiskt. Så är det på alla mina paletter från Sleek (de där skuggorna har namn vill säga) Nu har jag tejpat upp alla plastblad på spegeln i palettens lock. Inte så snyggt men smidigt. Här har jag använt tre drinkar. Till den här sminknigen anävnde jag tre drinkar från CuraçaoRöda Bloody Mary som jag la mitt på locket. Rosa Martini i inre ögonvrån och gröna  Apres midori (innehåller lika delar Pernod, Midori och lime, var tvungen att googla) i yttre ögonvrån. I globlinjen lite av MACs bruna Twinkle.

IMG_0707 IMG_0705

4 reaktioner på ”Trio i alkohol med Sleek Curaçao

Lämna en kommentar