Grass mythology

Jag var uppe för att gå till jobbet men ångrade mig i sista stund. Fortfarande feber och jag vill verkligen inte åka på bakslag. Annars känner jag mig pigg så gårkvällens framlagda smink åkte på – ena ögat. Det andra kan jag göra nått annat roligt med senare.
Har använt fyra skuggor idag; Corduroy, Ricepaper och , Mythology från MAC samt eyedust Grass från MUS. Corduroy på yttre tredjedelen av locket upp i en spets vid ögonbrynet och under ögat. Mythology på mittersta delen av locket och utanför Corduroy under brynet. Ricepaper i inre ögonvrån, på brynbenet och under brynet för att sudda ihop Mythology och Corduroy. Blandade Grass med mixing liquid från MUS och drog en eyeliner längsmed övre fransraden.

Är det någon som använder blogger som vet hur/om man kan ändra storleken på bilderna? Jag skulle vilja att ”liten” var mindre, ”mellan” som liten och ”stor” som mellan. Alltså förskjuta att storlekar ett steg. Går det?

4 reaktioner på ”Grass mythology

  1. Nu var det ett tag sen jag använde blogger, men jag vill minnas att de väljer den storleken man har bilden sparad i om den är mindre än det de kallar ”liten”, ”mellan” osv. Så testa att spara om bilderna i ett mindre format först.

    Gilla

  2. LGB: Usch, nu blev jobbig. Jag tycker det är så tråkigt att hålla på med bilder. Nä, då får det varaSminkjante: TackSminkan: Grass blir jättefin som eyeliner men det är också det enda jag använder den till. Jag får spunk på MUS eyedusts. Burkarna *suck*

    Gilla

Lämna en kommentar